29 Januari 2009

happ

Jahapp idag gick man upp vid typ halv 2, segade lite vid datan sen käkade jag mat.
Spelade yatzy med syrran åxxo, van båda gångerna XD ( jag e en höjdare på yatzy)
Sedan gick man och durschade, vattnet blev kallt på typ 1 gång, ( burr )
Men jag överlevde, sedan satt man å sega i sängen å kollade på Linkin park filmen Road to Revolution

Sett den några ggr nu, men den e grymt bra.
Sedan ville inte pappa skjussa hem mej till kosken så jag fick ta bussen, svin kallt å vänta på den.
Sen kom man fram hem till kosken å då ville Elin och Adolf spela kort så då fick i traska hem till Adolf, spelade poker, å jag vann där med..XD Traska ner till macken sen åxxo, köpte godis..=D var så länge sedan jag käkade godis..
Sen kom pappa å hämtade mej iaf.

Och nu sitter jag hemma å segar vid datan, ska spela lite wow nu tror ja..XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0