Lördag 7 Februari 2009

Jahapp



Jöhö, idag vaknade jag runt 12, gick upp och satte i gång datan och tvn med 1 gång, har vart sjuk från torsdags till idag, kommer nog inte vara frisk imorn heller..suck*

Wow har slutat funka så jag har ju inget att göra heller..=(
Imorn kanske Mathias kommer och gör mej lite sällskap..=) Om han inte gör det så kommer jag bara ligga och deppa...

Spelade lite wow idag innan det sluta funka, men d lagga bara upp sig hela tiden, han springa typ 3 steg me gubben sen la skiten ner....JÄVLA SKIT GREJER

Helgen har sugit apa, skulle ju fixa dejt åt Eva å Gabbe, meeeen neeeeeej jag måste bli sjuk så att jag nästan hostar upp mina lungor...

Asså, jag kommer säkert bli frisk tes på måndag vara för det är skola då, d e så jävla typiskt.....=@

Ne nu ska jag kolla på rosa pantern...

Kommentarer
Postat av: Nötskal´

''skulle ju fixa dejt åt Eva å Gabbe''.



Det kan du ju för fan inte skriva där hela sverige kan se det!!!



:)

2009-02-07 @ 23:36:07
Postat av: tomteblosset

hela sverige vet redan :)

2009-02-13 @ 16:23:53
Postat av: B2

B3 du måste ju uppdatera jue xD

2009-02-14 @ 19:32:29
URL: http://emvyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0