16 February 2009

Woho


Jöhö idag var det ännu en lång dag i skolan, gjorde inte så mkt men de va ju skönt som fasiken..=D

Jag tror att ett "tomtebloss" har börjat glutta in min blogg, jag undrar vem det är men jag gissar på Mathias ( han har ju trott förr att han var ett tomtebloss..)
Så om du läser det här sen så kan du ju skriva vem det är som är tomteblosset..

Jaja, snart ska man iväg till Mathias för vi ska spela kort med Elin och Adolf, dom åker ju till indien imorn så dom ville spela innan dom åkte..=D...


Och jag måste snart köpa nya skor..
Det har lixom blivigt ett stort jävla hål i sulan på skon så det fastnar snö som bildas till en stor klump som sedan smälter och blöter ner hela min fot...
Då blir det jävligt kallt sen när man börjar traska i snön..

Och laga mat det kan jag fan inte, skulle steka köttbullar, men tro fan att jag bränner dom.
Dom smaka bajs, och det va inte gott....

Har börjat lyssna på Silverchair igen, d va typ flera år sen jag lyssna på dem...

Jaja nu ska jag åka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0