Orkar inte...

Sitter fast mitt i skiten kan man säga, ingen som jag kan prata med det om heller.
Jag vet inte vad jag vill men tydligen måste jag göra ett val.
jag orkar inte ligga sömnlös på nätterna längre, och när jag sover får jag bara mardrömmar.

Just nu sitter jag med gråten i halsen och orkar bara inte längre, har lust att bara ta ett tåg långt bort härifrån så jag slipper allt. Långt bort från hallsta, och speciellt långt bort från uppsala.

Jag kommer aldrig mer våga åka till uppsala aldrig mer träffa min farmor där, är allt för rädd för att han ska se mej, är bara allt för rädd.

Jag vet att allt säkert kommer bli bra tillslut, men det är nu det är jobbigt.......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0