Elmstanatta

Jahapp, vafan ska man göra idag då...Har ingen att gå me till elmstanatta heller, kosken ska sitta i öl-tältet å där kommer man juh inte in.

Böt säng idag också ( d är egentligen en bäddsoffa) Den e juh större så man kanske kan få plats två st i den. imorn kanske jag ska få en tv, å då ska jag sno min syrras x-box ( som även är min )

Så jävla tråkig dag, städa imorse också på dagis, har fortfarande ont i armen sen jag rammlade med cykeln så d gick inte så jäkla bra att dra kvasten. känns som jag har fått en spricka typ vid armbågen på vänster arm, men orkar inte bry mig får leva medt.

Men nu ska jag försöka hitta lite folk man kan snacka med...

Jahapp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0