Söndag

Jaha, nu var d söndag igen då...

Helgen var väl ganska lugn. I fredas var man med Eva, kenny å Jäffie sedan åkte man hem och trodde man skulle få sova men då ringer det ett litet fyllo och vill att jag ska köra hem honom på min moped.....Så klart så gjorde jag d, ( han kunde juh inte ligga och sova i en blomkruka hela natten ) Han satt inte still på moppe heller, jag skulle tuta på alla som gick på vägen bara för han ville säga "Hej"
Sedan kom man hem till honom och leder in honom i sin lilla stuga, då sätter han sej på en vedkista och tror han e ett tomtebloss...

"Mathias" Jag är ett tomtebloss.....
"Louise" Nej det är du inte älskling....
"Mathias" Jooooooooo...
"Louise" Jaja kom nu så går vi och sover...

Sen fick man ner honom i sängen så han skulle sova, men då kommer d en massa "utomjordingar" enligt honom :S

"Mathias" Kolla en utomjording....Han ska jag slå
"Louise" Aa gör d du...
"Mathias" *Flaxar med armarna....*
"Mathias" Nu ska jag sätta på honom i röven d lilla äcklet....
"Lousie" Nej d ska du inte...
"Mathias" Nej...Han var för ful för d...

Sedan kom d ett "tomtetroll" Sedan kräktes han ett tag sen somnade han....
vaknade några gånger av att han låg å spydde...( Tur att han spydde i hinken och inte på mej )

Jaa och i lördags hände d inte så mkt...XD


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0