Här var det dött!

Har fan inte skrivit på över 1 år, känns lite sunkit att ha en blogg..xD
Men då ska vi köra en liten snabb genom gång om vad som hänt den senaste tiden..


Var på Metaltown och hultsfred förra året (2009) det var skit kul, va på Metaltown med Eva, Tina, Simon, Zäta och nån ingesson..? PÅ hultsfred var jag med Tina, Eva och Ida det var fett kul fast jag var full nästan hela tiden..
Sommarn var asbra åkte och bada nästan varje dag och festade med dom bästa.. Jag och min kille (Kosken) gjorde slut för typ 7 månader sen, men vi är fortfarande kompisar..=)
Jag har fyllt 18 ocj kan äntligen gå på krogen =P så nu slipper man sitta hemma själv på helgerna när andra till krogen..
Den 11/6 tar jag studenten och kommer vara jäkligt fuller..=P

Fick mina biljetter till Metaltown 2010 idag också fett lycklig xD
Ska strax ut och övningsköra lite, måste ju ta körkort i år förfan..=P

Tommy och jag..=D

En bild från helgen när Ida och jag var hos tommy
Tommy och Jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0