Taina <3 Daniel=/?

Jag tror Taina börjar gilla äckel Daniel...eller?

Jaja, han är iaf en äcklig snubbe från gbg som verkar ha någe fel nånstans...
Han förskte med mej ettag, men sen kom Taina och räddade mig...
men nu vet jag inte vad Taina tycker om detta, men det är iaf inte jag som kommer bli jagad i gbg sen i sommar...HAHAHAH
Men om han rör Taina så kommer jag kastrera honom, Eva du ska fanimej hjälpa till med dina dödsslag..
Sen ska vi grilla hans bollar så ska Daniel få äta upp dom.

Men jag har iaf fått Cocaine låten på hjärnan....har lyssnat på den minst hundra ggr nu.
+ LINKIN PARK HAR ÄNTLIGEN SLÄPPT SIN NYA SINGEL...=D
den har jag åxxo lyssnat på runt hundra ggr..XD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0