24/2-09

Idag vaknade man runt 12 men var ändå dödstrött.
Går upp käkar frukost (1banan)
Försöker få tag på Eva och Mathias, men det är ingen som svarar (dom sover väl fortfarande)
Mamma stack precis till jobbet så nu är jag själv hemma, finns ingen att parata med.
Pappa kommer hem om typ 1 timme, men han kommer bara vara så trött...

Igår lekte jag med Eva och Jäffie, vi ringde till någon som bodde i sthlm (nån liten fjortis)
Hennes röst va som en 6 åring, fast hon va typ 14. Hon va typ stendum, typ om man sa "du har ju inga hjärnceller kvar" då blev svaret "Vah?"
Sen la dom på hela tiden när vi ringde, sen ville dom att vi skulle ringa igen, Men vafan dom la ja ju bara på hela tiden, liiiiite onödigt att ringa.
Vi kollade på Bolt åxxo, fast jag har redan sett den typ 10 ggr så jag visste redan hela filmen. XD

Träffade min brorsa i helgen åxxo, det va ganska kul fast han och hans tjej snodde mitt rum, så jag sov hemma hos Mathias hela helgen, men det var kul det med.
BTW Mathias och jag firar 1 år den 30/3-09 =D
Idag är det semel dagen till och med, möms...
Fast jag måste ner å köpa semelbullarna bara för att ingen annan orkar...

Söp 2 dagar i helgen åxxo, i fredags så fick jag världens jävla karatefylla, däckade typ 1 timme sen var jag på benen igen...Kom en jävla massa fjortisar åxxo, fast Mathias skicka ut dom dom såg så jävla puckade ut, dom hade då ingen hjärna.
Det kom några uppsalabor åxxo, dom tappade ett glas i golvet, sen sa dom att dom hade plockat upp allt, men tjena d var därför man fick in två jävla glasbitar i foten åxxo....Jävla idioter.
Och i Lördasg drog vi hem till Tommy, d va ganska kul där, förutom att en viss person hällde ett helt glas vatten på min jacka, så jag fick gå med Mathias jacka...
Martin som bjöd oss till Tommy (Dom är kusiner) blev aprak, så min syrra fick köra hem honom, han spydde precis när han kommit fram till sin trapp, å då kom hans morsa + hunden som ville smaka lite på det "goda"XD

Jaja längtar till sommarn åxxo, e så jäkla kallt ute nu...

Kommentarer
Postat av: Nöt.

Nu är det dött här igen, har det inte hänt något roligt som du kan skriva om nurå? =)

2009-03-12 @ 19:35:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0