17 Februari 2009

happ


Idag försov man sig så man missade 07:45 bussen och 09:00 bussen, fick ta 10:00 bussen in missade bara 1½ lektion så det var inte så farligt.


Nu sitter man här och ska skriva Apu-dagbok (men man har ju det hemma på datan så varför ska man skriva om det här LOL) Just nu har vi Personlig försäljning sen har vi svenska och efter det engelska.

Efter skolan ska jag nog åka hem till Mathias, vi ska nog spela lite Bolt..xD

Imorn ska jag klippa mej..=D Mitt hår börjar bli lite riskigt nu. Ska nog ändra frisyren ganska mycke, vill inte ha mitt hår så som det är. Hade först bara tänkt toppa lite, men nu tänker jag klippa rätt mycke tror jag..=D får se hur det blir sen..=P

Måste ju snart fixa dejt åt Ewwa och Gabbe..=P dom skulle vara så söta tillsammans..XD
Men det är ganska svårt att få dom till det, dom är så blyga båda 2..=P

Jaja, nu ska jag nog dryga lite på BDB.


Kommentarer
Postat av: nöt

MEN LOUIE!! käften...

2009-02-17 @ 22:55:25
Postat av: nöt

xP

2009-02-17 @ 22:56:03
Postat av: Lullen

Haha, ta det inte så personligt nöten..XD

2009-02-18 @ 12:02:08
URL: http://louieponka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0